Més d\’una seixantena d’esportistes s´han donat cita a la platja de l\’Estació, per participar a la I Sup Race Badalona organitzada pel Club Windsurf Badalona.

Els esportistes han tingut que donar diferents voltes a un circuit de 1,5 Km, un dels extrems situats al final del pont del petroli, des-de on el públic assistent han gaudit d\’unes vistes magnifiques de la cursa i de la ciutat de Badalona.

S´han instal·lat diferents carpes on es podia veure material, novetats.

També s´ha fet una acció de neteja de la platja aprofitant “El Dia Internacional de Neteges  de platges” amb la col·laboració de “Proactiva Open Arms” i “Conserva tu playa”

Aquí podeu consultar la classificació de la prova.\"\"\"\"
\"\"  \"\"

 

Desplaça cap amunt